بهاری

ساخت وبلاگ

معمولا کاربران گوشی های آیفون 16 گیگابایتی با مشکل کمبود فضای ذخیره سازی مواجه می شوند و در موارد بسیاری پر بودن حافظه گوشی موجب می شود که کار کردن با دستگاه بسیار سخت و طاقت فرسا شود. همانطور که می دانید عکس ها و فیلم های ذخیره شده در گوشی حجم زیادی را به خود اختصاص می دهند و انتقال آنها به کامپیوتر می تواند مفید واقع شود. برای خالی کردن حافظه آیفون در کامپیوتر کافی است گوشی خود را به لپ تاپ ویندوزی متصل کرده و مدتی صبر کنید تا سیستم درایور های مورد نیاز را نصب کند. پس از شناسایی گوشی شما می توانید از طریق فایل DCIM عکس های خود را در سیستم کپی کنید. در پایان کار عکس ها را به طور کامل از گوشی خود حذف کنید تا مشکل رفع شود. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیگر روش های خالی کردن حافظه آیفون به وبسایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/781/آموزش-خالی-کردن-حافظه-آیفون.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 22:28

معمولا کاربران برای حفظ امنیت گوشی خود بر روی آن پسورد قرار میدهند اما اگر روزی  این پسورد را فراموش کنند به آسانی نمی توانند به اطلاعات گوشی خود دسترسی پیدا کنند. برای شکستن قفل آیفون شما می توانید از آیتونز استفاده کنید. اگر قبلا از این برنامه استفاده کرده باشید و گوشی شما با آن سینک شده باشد با متصل کردن گوشی به سیستم برنامه آن را شناسایی می کند. اکنون می توانید از اطلاعات خود بکاپ بگیرید و در آخر با انتخاب Restore گوش خود را ریستور کنید. با این کار سیستم عامل  گوشی شما دوباره نصب شده و پسورد نیز از بین می رود. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه باز کردن قفل آیفون به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/781/آموزش-خالی-کردن-حافظه-آیفون.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 22:28

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دوست نداشته باشید پست ها و استوری های بعضی افراد در فید اینستاگرام تان نمایش داده شود و از طرفی هم نمیخواهید آن شخص را آن فالو کنید. حال این سوال پیش می آید که آیا متوقف کردن نمایش پست افراد در فید اینستاگرام امکان پذیر است یا خیر؟

ما در این پست قصد داریم به بررسی موضوع mute در اینستاگرام و اینکه چه کاربردهایی دارید بپردازیم.

کاربرد قابلیت میوت در اینستاگرام چیست ؟

همانطور که می دانید واژه میوت در انگلیسی به معنای بی صداست . هنگامی که از این قابلیت در اینستاگرام استفاده  میکنیم ، می توانیم به تفکیک پست ها ، استوری ها و یا هردوی آنها را از فید حذف کنیم. با فعال کردن این گزینه برای مشاهده پست ها و استوری های افراد باید به پروفایلشان مراجعه کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی متوقف کردن نمایش پست افراد در فید اینستاگرام به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/782/آشنایی-با-mute-در-اینستاگرام.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 20:19

به طور پیش فرض روترها SSID را منتشر می کنند و این موضوع به هکرها کمک می کند تا بتوانند به راحتی امنیت را از بین برده و وارد شبکه شما بشوند. اگر شما یک شبکه وای فای دارید که دارای SSID پنهان نشده است باید بگوییم امنیت شما صفر است.
 
ما در این پست می خواهیم به بررسی مخفی کردن وای فای بپردازیم.
برای مخفی سازی SSID وای فای ، در مودم TP Link مرورگر خود را باز کرده و وارد پنل ادمین یا آی پی 192.168.1.1 بشوید.یوزر ادمین را وارد کرده و پسورد آن را خالی بگذارید. در پنجره بعدی بخش Wireless ، روی Wireless Settings کلیک کرده و تیک گزینه Enable SSID Broadcast را بردارید. در انتها آن را ذخیره کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه چگونه وای فای را از حالت مخفی خارج کنیم ، به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.
 
 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 187 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 19:15

مطمئنا شما هم پیامک های تخفیف فروشگاه ها یزنجیره ای ، اپراتورهای تلفن همراه ، تبلیغات محصولات و ... را روی تلفن همراه خود دریافت کرده اید. ارسال این پیامک های گروهی به وسیله پنل اس ام اس انجام می شود.

ما در این پست می خواهیم به بررسی اینکه پنل اس ام اس چیست بپردازیم.

امروزه با گسترش استفاده از تلفن های همراه ، ارسال پیامک یکی از راه های تبلیغاتی آسان و خیلی سریع است که جهت ارسال انبوه پیامک که در بستر اینترنت کار می کند و به شما اجازه می دهد که اهداف تبلیغاتی ، اطلاع رسانی ، مناسبتی و ... خود را برای گروه های مختلف مشتریان و مخاطبان و در زمان بندی دلخواه ارسال کنید. این پنل های اس ام اس ، قابلیت عبور از بلک لیست را دارند و حتی با بستن پیامک های تبلیغاتی ، باز هم این پیامک ها به دست شما می رسند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت پنل اس ام اس به سایت هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/779/معرفی-بهترین-پنل-های-اس-ام-اس-و-سامانه-پیامکی.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 173 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 19:14

شاید شما هم usb debugging را شنیده باشید ولی از کاربردهای usb debugging در اندروید اطلاعی نداشته باشید و یا ندانید نحوه فعال سازی usb debugging در اندروید چگونه است؟ فعال کردن آن چه تغییری در عملکرد خواهد داشت و ...

در خصوص کاربردهای usb debugging در اندروید باید بگوییم که این قابلیت یک حالت توسعه دهنده در گوشی های اندروید است که اجاره می دهد برنامه های تازی برنامه ریزی شده را از طریق کابل USB به دستگاه تست منتقل کنید. عملکرد اولیه این حالت تسهیل اتصال بین دستگاه اندرویدی و یک کامپیوتر است.

رایج ترین دلیل استفاده از این قابلیت این است که توسعه دهندگان برنامه ها را به دستگاه خود منتقل کرده و آن ها را آزمایش و تست کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص غیر فعال کردن usb debugging در اندروید به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/774/آموزش-فعال-سازی-USB-Debugging-در-اندروید.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 19:13

معمولا همه ما به نوعی با مشکل نشناختن سیم کارت در گوشی های خود مواجه شده ایم. این مشکل در گوشی های اندرویدی و آیفون ها به چشم می آید و کاربران را دچار مشکل می کند.
معمولا وقتی پیغام نخواندن سیم کارت در گوشی مواجه می شویم اولین حرکت مان ریست کردن گوشی خود است. اما آیا می دانید که راهکارهای دیگری هم برای رفع این مشکل وجود دارد؟ مثلا با با فعال کردن حالت هواپیما یا Airplane mode نیز می توانید مشکل نشناختن سیم کارت در گوشی را بر طرف کنید.
سایت اینترنت کمک در این راستا مقاله ی خوبی را تهیه کرده است و در آن به بررسی این مشکل پرداخته است.
پیشنهاد می کنم مقاله زیر را در سایت رایانه کمک اینترنت کمک بخوانید :

www.inteetkomak.com/a/v/رفع-مشکل-نشناختن-سیم-کارت-در-گوشی

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 184 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 18:52

همانطور که در مقاله مربوط به ضد بلاک تلگرام در سایت اینترنت کمک هم اشاره شد برای شکستن بلاک تلگرام لازم است دیلیت اکانت انجام دهید. در بعضی ازسایت هابه موضوع رفع بلاک تلگرام بدون دیلیت اکانت پرداخته اند که این موضوع در هیچ سایت معتبری تایید شده نیست و تبلیغاتی منبی بر ربات رفع بلاک تلگرام تنها برای سو استفاده و سودجویی شماست. همانطور که در سامانه اینترنتت کمک هم اشاره شده بود تنها راه برای رفع بلاک تلگرام حذف اکانت تلگرام است.

البته با دیلیت اکانت هم شما تا زمانی که شخص مورد نظر مجدد شما را بلاک نکند می توانید به آن پیام ارسال کنید و به محض بلاک مجدد دسترسی شما به اکانت آن شخص مسدود می شود.

همچنین این نکته قابل ذکر است که به تعداد محدود می توانید دیلیت اکانت تلگرام انجام دهید و در صورت تکرار دیلیت اکانت به طور کلی از سوی تلگرام با آن شماره ریپورت خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دور زدن بلاک تلگرام مقاله زیر را مطالعه کنید :

 

www.inteetkomak.com/a/v/آموزش-دور-زدن-بلاک-تلگرام

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 131 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 18:39

همانطور که می دانید در مورد هر دستگاه متصل شده به اینترنت یک سوییچ برای روشن / خاموش کردن وجود دارد ، خاموش کردن وای باعث افزایش عمر باتری ، جلوگیری از اتصال دیگران و صرفه جویی در مصرف اینترنت می شود.

ما در این پست میخواهیم در مورد زمان بندی روشن شدن وای فای در ویندوز صحبت کنیم.

جهت تنظیم تایمر وای فای اقدامات زیر را انجام دهید:

1. در ویندوز 10 روی Settings و سپس Network and Inteet کلیک کنید.در پنجره جدید روی WiFi کلیک کرده و سوییچ WiFi-Connection را خاموش کنید.

2.حال شما منوی کشویی Tu WiFi back on  را مشاهده خواهید کرد. روی یکی از گزینه های دلخواه یک ساعت ، چهارساعت یا 24 ساعت کلیک کرده و انتخاب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان بندی فعال شدن وای فای موبایل به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/777/آموزش-زمانبندی-روشن-شدن-وای-فای-در-ویندوز-و-موبایل.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 192 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 0:05

گاهی اوقات هنگام کار با کامپیوتر یا لپ تاپ پیغام خطای app not responding در ویندوز را دریافت می کنید. در این حالت انگار برنامه یخ زده و نمی توان به صورت معمولی پنجره را بست و یا هریک از گزینه های آن را انتخاب کنید.حال ما میخواهیم بدانیم ارور not responding چیست و چه زمانی اتفاق می افتد ؟
گاهی به دلیل قدیمی بودن نسخه ویندوز مخصوصا در ویندوز های 7 و 8 این خطا رخ می دهد ، گاهی هم هنگامی که برنامه ای سنگین را اجرا می کتیم این اتفاق می افتد ، بهترین و اولین راه برای رفع این خطا استفاده از task manager است.
به طور همزمان دکمه های Ctrl + Alt + delete را فشار دهید و سپس گزینه start task manager را انتخاب کنید. سپس برنامه را انتخاب کرده و روی end task کلیک کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حل مشکل not responding ویندوز ، به سایت سامانه رفع  مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.
 
 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 187 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 0:04

پس از ارائه شدن قابلیت سیو کردن پست ها در اینستاگرام اکنون قابلیت ساخت کالکشن در اینستاگرام نیز ارائه شده است که به کاربران امکان می دهد پست های مورد نظرشان را دسته بندی کنند. برای ساخت کالکشن به پروفایل خود رفته و بر روی سه خط بالای صفحه تپ کنید. سپس به قسمت Saved  رفته و از تب Collections گزینه ی + بالا صفحه را انتخاب نمایید. اکنون نام مورد نظرتان را وارد کرده و Next را بزنید سپس از میان پست هایی که تا کنون ذخیره کرده اید تعدادی را برای افزودن به کالکشن انتخاب کنید. در آخر هم تیک بالای صفحه را بزنید تا کالکشن شما با پست های انتخابی ساخته شود. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حذف کالکشن در اینستاگرام به وبسایت رفع مشکل تلفنی کامپیوتر مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/772/ساخت-کالکشن-در-اینستاگرام-چگونه-انجام-می-شود-؟.html

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 178 تاريخ : شنبه 28 مهر 1397 ساعت: 23:41

بوت لودر برنامه ای است که مدیریت سیستم عامل و حفاظت از آن را بر عهده دارد. با انلاک کردن بوت لودر امکاناتی نظیر فلش رام های کاستوم ، امکان پشتیبان گیری، حذف برنامه های سیستمی بدون استفاده و نصب سیستم عامل های به روز در اختیار شما قرار می گیرد اما لازم به ذکر است که این کار گوشی شما را از گارانتی خارج می کند. برای آنلاک کردن بوتلودر در گوشی های سامسونگ به بخش تنظیمات رفته و از قسمت  About Phoneبر روی گزینه یBuild Number  هشت بار تپ کنید. با این کار منوی Developers Options نمایان می شود. اکنون از بخش  Developers Options  گزینه ی OEM Unlocking را فعال نمایید تا بوتلودر شما آنلاک شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه بوت لودر چیست و چگونه می توان سایر گوشی ها را آنلاک کرد پیشنهاد می کنیم به وبسایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

 

 
بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 138 تاريخ : شنبه 28 مهر 1397 ساعت: 23:41

لاینسس در واقع اجازه استفاده از نرم افزار بوده که در صورت خریداری قانونی یک برنامه به صورت پسورد در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید آن را فعال کنید. در ایران به دلیل وجود محدودیت ها امکان خرید قانونی اینگونه برنامه ها و بازی ها وجود ندارد و برای استفاده از آن ها باید از طریق نرم افزار های مختلف ارور لایسنس بازی در اندروید را حذف کنید.  برای این کار می توانید از برنامه Lucky Patcher  استفاده کنید. آن را دانلود و نصب کرده تا بتوانید از طریق Remove License Verification محدودیت های  بازی ها را برطرف کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه حذف لایسنس بدون روت به وبسایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/778/حل-مشکل-ارور-لایسنس-بازی-در-اندروید.html

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 162 تاريخ : شنبه 28 مهر 1397 ساعت: 23:40

ممکن است برای خیلی از کاربران واتساپ این سوال پیش بیاید مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ چگونه ممکن است ؟ آیا بستن و قفل کردن عکس پروفایل واتساپ نیاز به نرم افزار جانبی دارد یا خیر؟

ما در این پست می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه عکس پروفایل واتساپ را برای همه کابران مخفی کنید.

برای انجام این تنظیمات مسیر زیر را دنبال کنید :

Settings > Account > Privacy > profile photo > No body

 با انتخاب گزینه No body ، شما به راحتی موفق به مخفی کردن عکس پروفایل خود شده اید. در صورتی که تمایل دارید تنها مخاطبین تان عکس پروفایل شما را مشاهده کنند گزینه My Contacts را انتخاب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه بستن عکس پروفایل برای افراد خاص به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/768/آموزش-قفل-کردن-و-مخفی-کردن-عکس-پروفایل-واتساپ.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 184 تاريخ : پنجشنبه 26 مهر 1397 ساعت: 0:12

اگر تنوع و جذابیت طرح های پس زمینه اس ام اس گوشی های اندروید یا آیفون دوستانتان شما را نیز علاقمند به تغییر پس زمینه اس ام اس کرده است و به دنبال راهی برای تغییر طاهر اس ام اس اندروید هستید ، نگران نباشید ما به شما آموزش می دهیم که پس زمینه پیام را تغییر داده و به دانلود تم اس ام اس بپردازید.

برای انجام تنظیمات اقدامات زیر را انجام دهید.

برنامه اس ام اس گوشی را باز کرده و وارد Settings شوید سپس روی گزینه Backgrounds تپ کرده و وارد صفحه بعد شوید.

در قسمت بعدی می توانید از پس زمینه های پیش فرض اندروید و یا تپ کردن روی انتخاب تصویر وارد گالری شده و عکس دلخواهتان را انتخاب کرده و به عنوان پس زمینه اس ام اس خود تعیین کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تغییر بکگراند اس ام ای در آیفون به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/770/آموزش-تغییر-پس-زمینه-و-بکگراند-اس-ام-اس-در-اندروید-و-آیفون.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 26 مهر 1397 ساعت: 0:11

یکی از اشتباهاتی که ممکن است برای هر یک از شما اتفاق افتاده باشد حذف فایل ها و عکس های مهم است. خوب است بدانید شما می توانید با بهره گیری از قابلیت System Restore برای ریکاوری فایل در ویندوز 10 اقدام نمایید. برای شروع عبارت Create a restore point را در کنترل پنل جست و جو کرده و پنجره ی مربوط به آن را باز کنید. از تب System protection درایو مورد نظر را انتخاب کرده و Configure را بزنید و بعد Tu on system protection را فعال کنید. در آخر هم Ok را بزنید تا تنظیمات ذخیره شود. اکنون قابلیت فعال شده و شما با راست کلیک بر روی فایل مورد نظرتان و زدن Restore previous version می توانید آن را بازیابی کنید. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از نحوه ریکاوری عکس در ویندوز 10 به وبسایت تلفن رفع مشکلات کامپیوتری مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/775/آموزش-ریکاوری-فایل-و-عکس-در-ویندوز-10.html

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 171 تاريخ : چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت: 23:55

همانطور که احتمالا می دانید اخیرا واتساپ قابلیت جدیدی مشابه استوری اینستاگرام ارائه کرده است. شما می توانید برای دانلود استوری واتساپ در گوشی های اندرویدی فایل منیجر گوشی خود را باز کرده و از بخش تنظیمات Show hidden files  را فعال نمایید. اکنون به فایل Whatsapp  رفته و از قسمت Media وارد پوشه ی .statuses شوید. در این قسمت می توانید تمامی استوری های ذخیره شده را پیدا کنید. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از روش های دیگر ذخیره وضعیت واتساپ به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/769/آموزش-دانلود-وضعیت-و-استوری-واتساپ.html

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 23:17

همانطور که می دانید Microsoft edge به عنوان مرورگر پیشفرض ویندوز 10 ارائه شده است اما در موارد متعددی گزارش شده که این برنامه با مشکل روبرو می شود. برای رفع مشکل باز نشدن مرورگر edge در ویندوز 10 روش های زیادی وجود دارد برای مثال شما می توانید عبارت msconfig را در منو استارت جست و جو کرده و با باز کردن آن در پنجره ی جدید به تب Services مراجعه کنید. سپس Hide all Microsoft services را فعال کرده و Disable all  را بزنید. سپس به تب Startup رفته و Open Task Manager را انتخاب کنید. در این بخش بر روی هر یک  از آیتم های لیست کلیک کرده و Disable را بزنید. اکنون مرورگر خود را دوباره چک کنید، اگر هنوز مشکل رفع نشده بود پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از روش های دیگر رفع مشکل باز نشدن Microsoft edge در ویندوز 10 به وبسایت رفع تلفنی مشکلات کامپیوتر مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/766/آموزش-رفع-مشکل-باز-نشدن-مرورگر-Edge-در-ویندوز-10.html

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 191 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 23:17

اگر به دنبال یک برنامه جایگزین نقشه گوگل می گردید خوب است بدانید مسیریاب های داخلی و خارجی متعددی در این مورد ارائه شده اند. برای مثال سرویس نقشه‌ی پارسی جو . این نقشه 650 شهر اصلی را پوشش داده و در سه حالت گرافیکی، ماهواره‌ای و ماهواره‌ای با برچسب قابل تنظیم است. جزئیات این نقشه می توانند یافتن محل موردتان را تا حد زیادی برایتان آسان تر کنند. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و یافتن جایگزین اندروید برای گوگل مپ به وبسایت سامانه رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/765/معرفی-بهترین-جایگزین-های-گوگل-مپ-در-ایران.html

 

 

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 133 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 23:17

آیا با WDS و کارکرد آن در مودم ها و سیستم های اینترنتی آشنا هستید ؟

در مقاله ای که سایت اینترنت کمک منتشر کرده است ، در خصوص راه اندازی WDS در مودم و تنظیمات این موضوع توضیح داده شده است.

WDS یا Wireless Distribution System قابلیتی است که امکان ارتباط داخلی دستگاه های بیسیم مانند مودم ها و روترهای بی سیم در استاندارد 802.11 را محیا می کند. این قابلیت به شبکه های بیسیم اجازه می دهد تا محیط تحت پوشش خود را با استفاده از یک یا چند مودم دیگر، بدون نیاز به لینک سیمی بین آنها، گسترش دهند .

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص وصل کردن دو مودم به همدیگر از طریق WDS کسب کنید مقاله زیر را در رایانه کمک اینترنت کمک بخوانید:

 

www.inteetkomak.com/a/v/آموزش-اتصال-دو-مودم-به-همدیگر-از-طریق-WDS

بهاری...
ما را در سایت بهاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leily بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت: 18:42